Gyakran Ismételt Kérdések

Pontosan mekkora értéket tudok spórolni a Vegándobozzal?

A dobozban található érték összegét a beszállítóink által javallott fogyasztói árak összeadásával számítjuk ki és ezt tartjuk a doboz fogyasztóiára felett.

Milyen termékeket tartalmaz a VegánDoboz?

A doboz tartalmaz vegán ételt, ételkiegészítőt, illetve vegán kozmetikumokat, amelyeket igyekeztünk magyar gyártóktól és termelőktől választani elsősorban. Ezen felül ajándékokkal és meglepetésekkel is készülünk a kedves vevőinknek. A csomagolása természetesen teljes mértékben újrahasznosítható. A dobozban található termékek konkrét megnevezését a szolgáltatás jellégből adódóan meglepetésnek szánjuk!

Gluténmentesek a Vegándobozban található termékek?

Igen, a dobozban található termékek minden esetben gluténmentesek.

Mikor kapom meg az első dobozomat és az azt követőket?

A dobozok a megrendelés megerősítése után, minden hónap végén kerülnek postázásra. Az elmúlt hónapok dobozaiból sajnos már nem tudunk küldeni.

Időközben megváltoztathatom a szállítási címemet?

Természetesen! Csak lépj be a fiókodba vagy kattints a ‘Profilom’-ra, állítsd át a jelenlegi címedet az új címre, és a következő dobozodat már oda küldjük!

Havonta kell fizetnem vagy egyben az egészet?

Az előfizetés havonta 5 990 Forintba kerül, amit minden hónap 15. napján vonunk le a kártyádról.

Hogyan tudom lemondani az előfizetésemet?

Csak lépj be a fiókodba és kattints az ‘Előfizetés Lemondása’ gombra. Egy megerősítő emailt fogsz kapni róla, hogy sikeresen lemondtad az előfizetésedet. Amennyiben ez nem történik meg pár órán belül, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@vegandoboz.hu címen, hogy segíteni tudjunk az előfizetésed lemondásában.

Tudom szüneteltetni az előfizetésemet?

Az előfizetést nem csak lemondani, de szüneteltetni is tudod, amennyiben 1-2 hónapig nem vennéd igénybe a szolgáltatást, a fiókodba lépve kattints az ‘Előfizetés Szüneteltetése’ gombra. Így továbbra is a közösség tagja maradsz, viszont amíg szüneteltetve van az előfizetésed addig a kártyádat nem terheljük és csomagot sem küldünk. Ha újra aktívra állítod az előfizetésedet, akkor a korábbihoz megszokott módon küldjük újra a csomagodat.

Top
X
0

Kosár tartalma